28 Ağustos 2013 Çarşamba

22. metre



Dün gibiydi daha 21. metre koşusu

Titreyerek uyandım kısa mesafe korkusu

Doğum günümü kutladım pastam kader dilimi

Mumum tek sigaraydı kuruttu gam selimi

Çıktım gittim kapıdan gölgemle karşılaştım

Uzun zamandır yanımda sarıldım tokalaştım

Yüzüne baktım ama gözlerini görmedim

Olsun dedi devam et isteyerek silmedim

Devam ettim yoluma heycanlı ve hevesli

Hayatım çok hızlı gitti beş ileri vitesli

Telaş yaptım bastım ama fren tutmadı

Çarpmadığım kaldırım yada direk kalmadı

Kaza yerinden ayrılmak istesemde olmadı

İç kanama teşhisi kalemden kan damladı

Üzülme dedim geçer hepsi altı üstü bir yara

Kalem kızdı yazdı işin gücün makara

Dedim ne yapalım bizim kader fukara

Al aklım senin olsun iyi gelir yarana

Gece oldu ay çıktı izledim duygulandım

Oda burada yıllardır onun gibi dolandım

Bulamadım yapacak herhangi bir iş yok

Düşünerek besledim aklım artık gayet tok

Vaktin geldi oğlum gitmelisin buralardan

Kurtulmalısın artık gece benzeri karalardan

Hayat senin hırs senin gayret senin güç senin

Hiç gercek olmasada aklındaki düş senin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder