28 Ağustos 2013 Çarşamba

Bayram Sabahı


Bir bayram sabahı uyanmak; sıcacık yataktan şevkle kalkmak,
dışarıda hareket eden kalabalığı hissetmek daha yatakdayken.
Camiye gitmek ve namaz kılmak suretiyle başlayan bir bayramdır aslında her bayram.
Her bayram aynıdır aslında hep şeker tadında.
Yalnız değiliz hiçbirimiz evimizin yolunda.
Bir bayram ve her bayram sabahı uyanmak ister insan aslında; 
Sabah olmasa da daha.
Bayramlaşmak ister insan bayram sabahı uyandığında, dönerken caminin yolunda.
Sanki dört gün uzunluğunda bir gündür bayram günü ve tatlı tadında.
Yalnız kalmaz ya hani insan akrabalar arasında ziyarette buluşur herkes aslında oradadır zaten bayram sabahı beklemekte aynı yerinde bitmez bayram aslında.

Bir bayram sabahı kalktığımda; yalnız değildim cami yolunda, aslında ben de oradaydım her şeyi ben de yasadım aslında bir bayram sabahı cami avlusunda, yalvarırken tanrıya yalnız kalmamak adına dualarımda, sen de vardın aslında o cami avlusunda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder