28 Ağustos 2013 Çarşamba

tek renk keder


hayat umursamaz takıldı bu sefer
kalbim yorgun yanıp sönen bir fener
ah yavrum yeter söyle kac lira eder
elinde kalan bu tek renk keder


açılsın gozlerim görsün artık gerçeği
biri gelsin anlatsın olup biten herşeyi
nezaman yaşadım ben de bitirdim maziyi
çalar bana inat geçmişimin müziği
yoruldum sanmıştım meğerse bitmişim
umudumu dağların ardına mı itmişim
ve bilmişim yüreğimi de baştan silmişim
yakınlarda arama uzaklara gitmişim
yaşananlar bu gece geldi beni ziyarete
zamanda bir yolcuyum hesap vereceğim herkese
ruhlar gelmiş tepemde benimle dalga gecmekte
koru beni ey gece gözlerim hep dilimde


soyle kaç hakkın var bu saçma oyunda
bana sorma soylemem cevapları aklımda
üzülürsün bilirim yazık kan var beyazda
sus bağırma deli derler herkes bunun farkında
gecti zaman kaldı hüzün unutamadın geçmişi
ağlarken suyun çıktı özlemişsin bitmişi
uğraşma boşuna kandıramassın silmişi
yüreğine üç darbe getiremedin gitmişi
herkes gitti sen kaldın yorgun yine başın döner
yıkılma sakın bekle bunlarda gelir geçer
sordum sana cevap ver yoksa hakkın biter
söyle kaç lira eder ki bu tek renk keder..


kanayan yaralarıma ben ruhumu basmışım
acıların en sağlamını yüreğimde tatmışım
ve kaçmışım güneşten geceye saklanmışım
baykuşların arasında bir başıma kalmışım
güç ver bana rabbim sıyrılayım gölgeden
akıl ver onlara da anlasınlar tövbeden
gün doğsun ışık vursun gece bana gülmeden
yorulmus ruhumu da baykuslar yemeden
ilham gelsin konsun gece boşa gitmesin
ve bu gece yazdıklarımı hiç bir silgi silmesin
dostum alsın hançerini yüreğime işlesin
yeter ki bana bugun arkasını dönmesin


deniz değil okyanus bu içinde yüzdüğüm
kalbimide sıkmışım oldu artık kördüğüm
kaderimle barıştım yıllar önce küstüğüm
gözlerim kör koşarım yüreğimle gördüğüm
ellerimle kazıdım taştan kalıpları
hüzünlerle süsledim vicdansız satırları
ateş olup yandım ama eritemedim karları
gururla yürüsemde sevemedim sonları
ne söylersem söyleyeyim kader laftan anlamaz
balçık olmuş heryeri yıkasamada parlamaz
bir duman bile olsa harman suyla harlamaz
durmaz aklım kaçar gider kalbi bile sızlamaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder